Administrator public
Alexandru CONSTANTINESCU
2024 – Prezent
Telefon: 0746 890 956
Competențe și atribuții
Administratorul public al Comunei Bascov, exercită unele atribuții conferite prin lege și alte acte normative, și anume:
- exercită calitatea de ordonator principal de credite, pentru aparatul de specialitate al Primăriei Comunei Bascov;
- exercită coordonarea, îndrumarea, controlul și răspunde de realizarea atribuțiilor aparatului de specialitate al Primăriei Bascov:
- asigură redactarea proiectelor de dispoziții și a proiectelor de Hotărâri de Consiliu Local ale Primarului Comunei Bascov care îi sunt necesare pentru îndeplinirea atribuțiilor;
- participă la întocmirea documentațiilor necesare organizării selecției de oferte de preț și licitații deschise, conform legilor în vigoare;
- Verifică situații de lucrări conform devizelor de ofertă în colaborare cu Compartimentul Patrimoniu;
(1) Administratorul public exercită atribuțiile delegate în numele Primarului Comunei Bascov și nu în nume propriu.
(2) În scopul îndeplinirii atribuțiilor delegate, administratorul public depune toate diligențele, în limitele și în condițiile legii, și prezintă Primarului Comunei Bascov soluții motivate de materializare a acestora, semnând în numele Primarului Comunei Bascov, acte administrative, referate, adeverințe, autorizații, certificate, adrese, contracte, situații precum și alte documente ce intervin în activitatea curentă a Comunei Bascov, asigurând repartizarea corespondenței, la solicitarea Primarului Comunei Bascov.
(3) Semnarea oricăror documente de către Administratorul Public se face prin utilizarea formulei de atestare a autenticității cuprinzând: „p. Primarul Comunei Bascov, Gheorghe Stancu“, sub care se înscrie „ADMINISTRATORUL PUBLIC, Constantinescu Alexandru“, căruia i s-au delegat unele atribuții, lăsându-se spațiul necesar pentru semnătura sa, unde „p.“, reprezintă forma abreviată a prepoziției „pentru“.
(4) Răspunderea juridică pentru documentele semnate de administratorul public aparține: administratorului public, în cazul în care documentul respectiv este semnat numai de acesta sau atât administratorului public cât și cosemnatarului/cosemnatarilor, în cazul în care documentul respectiv poartă semnăturile acestora.
(5) În scopul armonizării activităților la nivelul Comunei Bascov, administratorul public cooperează și colaborează operativ și nemijlocit cu Primarul și Viceprimarul Comunei Bascov.
(6) În scopul îndeplinirii atribuțiilor delegate, administratorul public este abilitat să emită Note interne.
(7) Administratorul public îndeplinește și alte atribuții delegate în scris de Primarul Comunei Bascov, care nu se suprapun cu cele ale Viceprimarului Comunei Bascov.
(8) În lipsa de la sediul Primăriei Comunei Bascov a Primarului și/sau a Viceprimarului, coordonarea operativă este asigurată de către administratorul public al Comunei Bascov, care preia atribuțiile de ordonator principal de credite pentru toate structurile funcționale din aparatul de specialitate al Primăriei Comunei Bascov.
(9) Despre eventualele măsuri adoptate de Administratorul public, care intră în sfera operativității, acestea vor fi aduse la cunoștința Primarului Comunei Bascov, telefonic sau prin mijloace de comunicare electronice, în situația în care aceasta este posibil, ori imediat ce Primarul își face apariția la sediu.